Inici / Reportatges / Nou empreses de Vinaròs obtenen el distintiu SICTED i ja en són 23 que tenen aquest segell de compromís turístic

Nou empreses de Vinaròs obtenen el distintiu SICTED i ja en són 23 que tenen aquest segell de compromís turístic

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, va entregar dijous 3 de març al Vinalab, juntament amb l’alcalde, Guillem Alsina i el regidor d’Interés Turístic i Promoció de la Ciutat, Marc Albella, els distintius SICTED de compromís de qualitat turística a altres 9 empreses, sent ja un total de 23 les que posseeixen aquest segell de qualitat a la capital del Baix Maestrat.


Albella va recordar que el segell de qualitat SICTED per a les empreses es va començar a implantar a Vinaròs en 2018 i des de llavors en la localitat ja s’han sumat 23 empreses a aquest sistema integral de qualitat turística en destinació.
Per part seua, Alsina va assenyalar que aquest segell de qualitat en la prestació de serveis turístics augmenta la competitivitat de les empreses, creant sinèrgies entre elles i que el projecte “està plenament consolidat a la nostra ciutat, com ho demostra que any rere any s’incorporen noves empreses interessades”. L’alcalde va reconéixer la labor realitzada per aquestes noves 9 empreses que han obtingut la distinció i aquelles que l’han renovada. “Amb aquesta anualitat hem iniciat un nou cicle i ja estem treballant amb 7 noves empreses de la localitat que esperem que puguen ser distingides al desembre”, va concloure.
Colomer, per part seua, va destacar que el sector turístic “cal saber cuidar-lo” i que el programa SICTED “és un dels més valuosos perquè cancel·la la visió amateur del turisme i avança cap a la professionalització, únic camí possible per a ser una destinació respectada i amb capacitat de competir en un mercat cada vegada més complicat”. I va concloure que “aquest distintiu reconeix l’esforç de cada empresa i el seu compromís amb la qualitat en l’atenció al turista”, recordant que poden sumar-se a aquesta iniciativa sectors molt diversos, des d’hotels i agències de viatge, a càmpings, empreses de transport turístic, cases rurals, artesans, comerços turístics, bars, cafeteries, serveis turístics de salut o neteja urbana i llocs d’interés o d’informació a nivell turístic, entre molts altres.